Повернення/заміна товару


Майстерня Woo&Hoof дорожить своїми клієнтами. Ми піклуємось про своїх клієнтів і надаємо їм зручні умови обміну і повернення товару.
Так на підставі ст. 9 п.1 Закону України “Про захист прав споживачів”, в нашій інтернет-крамниці, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до ст. 9 п. 2 Закону України “Про захист прав споживачів”, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Не підлягає обміну та поверненню:
 – Товар, який не має суттєвих недоліків, з моменту покупки якого пройшло більше 14 днів;
 – Товар, який був у використанні;
 – Товар має механічні пошкодження, з порушеною упаковкою або товар, який при огляді фахівцем нашого інтернет-зоомагазину, має явні пошкодження, які виникли з вини покупця або ж ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) та ін.

Для уникнення непорозумінь, рекомендуємо уважно оглядати товар, що купується в присутності кур’єра при отриманні. Якщо ж Ви отримали товар службою доставки, і Вас не задовольняє зовнішній вигляд товару, його розмір, колір, або ж товар не відповідає параметрам замовлення – не розкриваючи упаковку, поверніть товар назад. Всі претензії за зовнішнім виглядом і механічних пошкоджень приймаються тільки в момент доставки.
Увага! Оформляючи замовлення в інтернет-зоокрамниці Woof&Hoof, Ви погоджуєтеся з умовами роботи нашого магазину.